Каква е разликата между огледало AmbientLine и огледало PremiumLine?
Огледалата PremiumLine се отличават по корпуса, чийто цвят може да бъде съобразен с вашия интериора. Светлината пада само върху човека, който стои пред огледалото. С AmbientLine светлината се разпространява върху стената зад огледалото, създавайки сияние върху стената.
Кой тип осветление е подходящ за гримиране?
Осветлението, използвано в огледалата PremiumLine, ще работи много по-добре за гримиране нанасяне на грим. Използваното решение запазва светлината напълно фокусирана върху лицето пред огледалото. огледалото.
Възможно ли е да се поръча огледало/шкаф по поръчка?
Не, налични са всички възможни размери.
Какви са максималните и минималните размери на огледало, което може да бъде поръчано?
Всички налични размери са налични на търга. Най-малкият размер, в който можем да изработим огледало, е 50 см ширина и 50 см височина. Най-голямата възможна ширина на огледалото обаче е 200 см, а височина 100 см.
Какви са разликите между различните модели огледала?
Всяко огледало от нашата оферта има уникално обозначение, например L01, което показва приложената модела на осветление. Благодарение на широката гама е възможно да се съчетаят дизайнът и формата на огледалото към стила на помещението.
Каква е разликата между L62 и L58?
При модела L62 осветлението се намира само от дясната и лявата страна на огледалото; при модела L58 има вградено осветление от всички страни.
Каква е разликата между моделите L01 и L49?
При тези модели разликата е в дебелината на модела - при L01 моделът около огледалото е 3 cm, а при L49 моделът е 2 cm..
Не мога да избера аксесоар на уебсайта. Защо не мога да избера всички аксесоари?
Ако след щракване върху желания аксесоар се появи едно от следните съобщения: "аксесоари са ексклузивни" или "размерът на огледалото е твърде малък" - това означава, че в даден размер на продукта не можем да инсталираме избраните аксесоари или че избраните аксесоари съдържат един и същ функции, напр. и станцията, и часовникът предоставят информация за текущото време
Мога ли да избера местоположението на аксесоарите?
Аксесоарите, избрани за огледалото, ще бъдат монтирани според мястото, избрано по време на настройката, за съжаление не е възможно да се поставят аксесоари по желание на клиента..
Как станцията извлича информация за текущата дата и час?
За да се определи точната синхронизация на времето, се използва радиосигнал DCF, който е наличен в цяла Европа.
Къде мога да намеря описание на аксесоарите?
Описание на добавките можете да намерите на всеки търг в раздела за конфигуратор.
Колко високоговорителя са инсталирани в огледалото и в шкафа? Каква е мощността на високоговорителите?
В нашите продукти инсталираме 2 високоговорителя. Мощността на високоговорителите е 3 W.
Колко W на час използва нагревателният килим?
Подложката с размери 40 x 30 cm консумира малко енергия - 0,02 W на час.
Каква е разликата между станцията S19 и WiFi?
Устройствата се различават предимно по външния си вид. Производителите са използвали и различни технологии: станцията S19 изисква връзка с приложението TUYA, WiFi изисква връзка с приложението WISEMIRROR, което прехвърля данните, изтеглени от интернет.
Каква е разликата между Smartscreen и Smartpanel?
SmartPanel |
SmartScreen |
|
---|---|---|
Размер на екрана | 10,5" | 10" |
Резолюция | 1080p | 1080p |
Размер на високоговорителя | Не се прилага | 7,6 x 9,5 cm |
Говорител | Вграждане в огледалото | Вграждане в огледалото |
Управление на устройството | Писалка със стилус (включена в комплекта) | Контролер (включен в комплекта), смартфон |
Предлагат се видове огледала | PremiumLine | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Да | Да |
Камера | Да | не |
Наличие на приложение | Приложения, които поддържат Android | Приложения, съвместими с Chromecast 4 |
Система | Android | Chromecast 4 |
Производител | Samsung | |
Voice commands | не | Tak |
SmartPanel |
|
---|---|
Размер на екрана | 10,5" |
Резолюция | 1080p |
Размер на високоговорителя | Не се прилага |
Говорител | Вграждане в огледалото |
Управление на устройството | Писалка със стилус (включена в комплекта) |
Предлагат се видове огледала | PremiumLine |
Wifi | Да |
Камера | Да |
Наличие на приложение | Приложения, които поддържат Android |
Система | Android |
Производител | Samsung |
SmartScreen |
|
---|---|
Размер на екрана | 10" |
Резолюция | 1080p |
Размер на високоговорителя | 7,6 x 9,5 cm |
Говорител | Вграждане в огледалото |
Управление на устройството | Контролер (включен в комплекта), смартфон |
Предлагат се видове огледала | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Да |
Камера | не |
Наличие на приложение | Приложения, съвместими с Chromecast 4 |
Система | Chromecast 4 |
Производител | Google и Sony |
Осветеното увеличително огледало има ли отделен ключ за активиране на осветлението?
не, осветлението около увеличителното огледало е съвместимо с огледалото което означава, че то се управлява от един и същ ключ.
Как се активира нагревателният килим?
Подложката се активира със специален сензорен превключвател, който се намира на повърхността на огледалото.
Защо, когато избера Dual Color, не мога да избера допълнителен превключвател?
Контролерът DUAL се управлява от дистанционно управление, което действа като превключвател. Това означава, че когато огледалото е свързано с постоянен ток, осветлението може да се управлява с дистанционно управление.Тогава не е необходим допълнителен превключвател на огледалото.
Защо има допълнителна такса за осветление с марка Phillips?
Предлагаме основно осветление и осветление с марка Philips, за да задоволим и най-взискателните потребители. Марката се отличават с повишена мощност и по-дълъг живот в сравнение със стандартните светодиоди.
Възможно ли е плащане с карта?
Разбира се, плащането с карта е възможно чрез PayPal (опцията не изисква регистрация в системата).
Плащането е неуспешно, какво да направя?
Ако имате проблеми с разрешаването на транзакция, моля, изпратете имейл до нашата служба за обслужване на клиенти отдел.
Възможно ли е да се промени формата на плащане?
За съжаление промяната на начина на плащане е възможна само чрез повторно изпращане на поръчката и изберете предпочитания от вас метод на плащане.
Кога ще бъде доставена поръчката ми? Защо не може да бъде реализирана по-бързо?
Крайният срок за изпълнение на поръчката е посочен в офертата и в резюмето на поръчката. На продуктите, които предлагаме, не са налични в склада - ние подготвяме всеки продукт поотделно. Благодарение на факта, че сме производител и произвеждаме артикули за дадена поръчка, нашите клиенти печелят възможност за въвеждане на много конфигурации на избраните продукти.
Колко струва доставката?
Доставката за предплатени поръчки е безплатна.
Възможно ли е поръчката да бъде доставена в друга държава?
Разбира се, моля, свържете се с нас предварително, за да уточним подробностите..
Как се обезпечават парцелите?
Обезопасяваме всеки пакет при транспортиране. Стъкленият панел е покрит със защитно фолио, което предпазва от надраскване. Ъглите на огледалото са защитени със специални гумени покрития, които абсорбират удари. Опаковаме подготвеното огледало в картонена кутия, пригодена за транспортиране на стъклени продукти.
Възможно ли е да се достави пакет до пункт за получаване на пратки?
Поради големите размери на стоките не е възможно да се достави пакетът до точката за събиране..
Поради големите размери на стоките не е възможно да се достави пакетът до точката за събиране?
Изпращаме всеки продукт в отделни пакети. Ако са поръчани два продукта, те ще пристигнат като две отделни пратки..
Къде мога да намеря ръководство за монтаж и експлоатация?
Можете да намерите инструкциите за сглобяване и ръководствата за употреба на продукта на www.artforma.com/manuals
Защо не намерих документа за покупка в пакета?
В интерес на опазването на околната среда ние не произвеждаме ненужна отпадъчна хартия. Ние изпращаме фактурата на електронния адрес, посочен в поръчката, в момента на изпращане на пакета.
Какво захранване трябва да подготвя за огледалото? Колко захранващи кабела са необходими за връзка?
Нашите продукти се нуждаят от захранване от 230 V. В зависимост от избраната конфигурация, броят на варира. Струва си да се помни, че аксесоари като метеорологична станция, часовник се нуждаят от постоянно независимо захранване. Добре е да се свържете с нас предварително, за да определим изискванията за вашия конкретен продукт.
Включва ли продуктът монтажен хардуер?
Всички компоненти, необходими за инсталиране на продуктите, са включени.
Как изглежда сглобката?
Подробна информация за инсталацията можете да намерите на нашия уебсайт: https://artforma.com/manual
Има ли гаранция за предлаганите продукти? Какъв е гаранционният срок?
Да, ние предлагаме двегодишна гаранция за всички продукти.
Поръчаната стока е пристигнала повредена - какво мога да направя?
Ако забележите дефект в опаковката (например намокряне, повреда в ъгъла, дупка в кутията), попитайте куриера да състави протокол за повреда. Ако продуктът е повреден, направете снимки на опаковката с видим номер на товарителницата, както и снимки на съдържанието на опаковката, и след това изпратете ни ги изпратите.
Изпратих жалба - кога ще получа отговор?
В делнични дни отговаряме на съобщения в рамките на максимум 24 часа. Обработваме заявки, изпратени през уикенда/празниците хронелогично, когато се върнете на работа.